Na Zlatom klinci uspeli aj projekty pre SZĽH

BRATISLAVA (SZĽH) – Na tohtoročnom Zlatom klinci, najvýznamnejšej súťaži kreativity reklamného biznisu Slovensku, zabodovali aj projekty pre Slovenský zväz ľadového hokeja. Reklamná agentúry Wiktor Leo Burnett si za propagáciu slovenského hokeja odniesla dva strieborné a dva bronzové klince. V kategórii Design – Logo a Identity získala strieborný klinec za vytvorenie nového loga SZĽH. Za kampaň pre reprezentáciu do 20 rokov s názvom Hokejové uspávanky si vybojovala strieborný klinec za audio reklamu a dva bronzové – v kategóriách Kampaň a Film.

Je to najvýznamnejšia súťaž kreativity reklám na Slovensku. Má veľký význam, lebo body sa započítavajú do finálneho hodnotenia Agentúry roka,uviedol pre hockeyslovakia.sk Peter Kačenka, kreatívny riaditeľ Wiktor Leo Burnett.

Sme prvý športový zväz na Slovensku, ktorý už pravidelne víťazí v takýchto súťažiach. Sme radi, že sa nám moderným spôsobom darí približovať hokej ľuďom, propagovať ho a zlepšovať jeho kredit. Ceníme si najmä ocenenie za naše nové logo, ktoré je moderné, svetové a s myšlienkou,povedal riaditeľ marketingu SZĽH Vladimír Janček.

Spomedzi hokejových ocenení si najviac váži strieborný klinec a tvorbu loga a identity. „Určite ma to potešilo. Aj na rôznych dizajnérskych portáloch má jeho vizuálna podoba pozitívne hodnotenia. Z kreatívneho hľadiska je to v poriadku,“ konštatuje Kačenka s tým, že parameter politického marketingu, ktorý vstúpil do diskusie o novom logu SZĽH, nedokáže ovplyvniť. Zlatý klinec je príležitosťou vypočuť si od odborníkov na reklamu hodnotenie vašej celoročnej práce a pre spoločnosti sú tak spätnou väzbou toho, čo sa podarilo viac, a čo menej.

V súvislosti s kampaňou Hokejové uspávanky porota ocenila jej čisté a konzistentné prevedenie. „Vyzdvihli najmä fakt, že kampaň mala jasnú správu a jasný cieľ, na ktorý za zamerala. Niekedy je umením dosiahnuť na poskytnutom priestore to, čo chceme ľuďom povedať, hovorí Kačenka. Kreatívny riaditeľ Wiktor Leo Burnett verí, že aj v budúcnosti sa bude podieľať na projektoch pre Slovenský zväz ľadového hokeja. A takéto ocenenia vníma aj ako pozitívne ohodnotenie vykonanej práce. „Veríme, že sa SZĽH naše prevedenia páčia a spolupráca prináša osoh obom stranám – zadania sú zaujímavé a často inšpiratívne,“ dodal Kačenka.