Mannequin Challenge reprezentantov SR“18“ je nominovaný v súťaži Zlatý klinec

Ľubomír Višňovský na konci videa Mannequin Challenge SR 18Ľubomír Višňovský na konci videa Mannequin Challenge SR 18

BRATISLAVA (SZĽH) – Internetový fenomén, ktorý sa šíril pred niekoľkými mesiacmi zasiahol aj slovenskú hokejovú reprezentáciu do 18 rokov. SZĽH v spolupráci s reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett vytvoril virálne video, na ktorom hráči a realizačný tím nehybne stáli pri aktivite, ktorú práve vykonávali. Mannequin Challenge reprezentantov SR“18“ je dnes nominovaný v  súťaži Zlatý klinec.

Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, ktorá je organizovaná každoročne od roku 1994. Víťaza vyberá v desiatich kategóriách odborná porota. Mannequin Challenge slovenských reprezentantov do 18 rokov je nominovaný v kategórii Online film a video pre komerčné produkty a služby. Cieľom videa bolo rozhýbať vianočný predpredaj lístkov na domáce Majstrovstvá sveta do 18 rokov, čo sa neskôr pri číslach predaja ukázalo ako úspešný ťah. „Reklama reaguje na dobu a to, čo sa v nej deje. Toto video navyše neodrážalo len vtip fenoménu Mannequin Challenge ale odprezentovalo mladých hokejistov a posolstvo samotnej kampane, a teda predaj špeciálnych lístkov,“ povedal kreatívny riaditeľ agentúry Wiktor Leo Burnett Peter Kačenka.

Video si môžete pozrieť na tomto odkaze