Sledovanosť "dvadsiatky" z roka na rok stúpa: Kampaň "Neprespíte MS juniorov" získala ocenenie

BRATISLAVA (SZĽH) – Začiatkom marca uspela spoločnosť Wiktor Leo Burnett na III. ročníku súťaže digitálneho marketingu na Slovensku, Digital Pie. Za kampaň „Neprespite MS juniorov“, ktorá zaostrila na fanúšikov hokeja počas šampionátu do 20 rokov v Kanade, získala spoločnosť hneď dve ocenenia: za originalitu nápadu (idea) a prevedenie (execution). Čo prináša Wiktor Leo Burnett spojenie so Slovenským zväzom ľadového hokeja prezradil v rozhovore kreatívny riaditeľ spoločnosti Peter Kačenka.

 

Čo pre spoločnosť Wiktor Leo Burnett znamená zisk ocenenia Digital Pie?

Digital Pie je na Slovensku ešte stále novým projektom. Tento rok to bol tretí ročník. Súťaž je zaujímavá svojim silne onlajnovým zameraním a aj spôsobom hodnotenia. Aj keď mnohé hodnotené parametre sú špecifické, jedno ich spája – kreativita. A tá má v onlajne mnoho podôb. Táto súťaž mi každý rok potvrdzuje, že digitálnu kreativitu, ktorú robíme máme radi a ľudia, ktorých názor si vážim, ju dokážu oceniť.

 

Nebola to vaša prvá skúsenosť s kampaňou pre hokej. No v čom je práca na športovej kampani odlišná od propagácie iných tovarov či služieb?

Kampane pre podporu sledovanosti majstrovstiev sveta juniorov sme robili aj v minulosti a nie len pre slovenský hokej. Každoročne vytvárame komunikačné kampane s témou podpory výchovy budúcej generácie aj prostredníctvom hokeja pre značku Orange. Práca je to zaujímavá a ja verím, že je vždy veľmi cítiť, keď ju robia ľudia, ktorí majú hokej radi a rozumejú mu. No a to asi platí aj pre iné produkty.

 

Pomáhajú vám takéto ocenenia v biznise? Je záujem o vaše služby vďaka nim väčší?

Sú ocenenia, ktoré majú veľký význam. Hovoria, že dôležitú časť vašej práce robíte dobre. A to platí nielen pre tvorcov reklamy, ale aj pre zadávateľov. Takéto ocenenia vám dávajú energiu a chuť robiť naozaj dobré veci.

 

Splnila kampaň účel a „Neprespali“ Slováci majstrovstvá sveta juniorov?

Určite bolo tento rok opäť o niečo viac tých, čo neprespali. Záujem o možnosť vidieť hrať našu dvadsiatku na šampionáte z roka na rok stúpa – aj keď sa doteraz hralo v zámorí. Základ je mať slušne postavený tím. A potom do toho prídu vianočné sviatky, hrá sa nad ránom a na Slovensku ešte nevnímame dostatočne silne dôležitosť tohto turnaja. Chvíľu to potrvá, kým bude o juniorov taký záujem ako o seniorské majstrovstvá sveta.

 

Budete sa o prípravu športových kampaní zaujímať aj v blízkej budúcnosti?

Už teraz pripravujeme nové hokejové projekty a ak bude príležitosť pomôcť aj ďalším športom, radi sa o to pokúsime.