HK Poprad predstavuje hráčov unikátnymi videami, Laškody: "Nie je to len o banneroch na štadióne"

BRATISLAVA (SZĽH) - Predĺženie zmluvy s Michalom Vandasom, Patrikom Svitanom či príchody nových posíl ako Dávid Skokan či naposledy reprezentanta Marcela Haščáka. Tieto dôležité udalosti pred štartom novej sezóny sa v HK Poprad rozhodli zdieľať s fanúšikmi unikátnym spôsobom. A to prostredníctvom krátkych, zhruba minútových videí, ktoré prezentujú cez svoj kanál HK Poprad official na youtube.

 

Okrem samotných hokejistov v nich vedenie klubu prezentuje nenásilnou formou aj reklamných partnerov. „Udávame týmto na Slovensku trend a fanúšikovia si na to už zvykli,“ povedal riaditeľ HK Poprad Ľudovít Jurinyi. Už aj hokejisti sa po príchode do Popradu pýtajú, či a kedy bude s nimi natočené nejaké video.

Nová reklamná stratégia

S možnosťami pravidelného využívania digitálneho priestoru na prezentáciu života v klube sa začalo uvažovať po príchode nového riaditeľa Jurinyiho pred štyrmi rokmi. „Sadli sme si s kolegom Danielom Laškodym a zhodli sme sa, že chceme čo najviac ťažiť z digitálnych médií a ukázať smer, ako sa to robí aj inde vo svete,“ spomína riaditeľ HK Poprad. Netradičné spojenie klubu cez hráčov a partnerom s fanúšikmi si pochvaľujú všetky zainteresované strany. „Je to aj súčasť našej novej stratégie v ponuke reklamného plnenia pre partnerov. Je to trochu iná forma v rámci digitálneho marketingu na ich propagáciu – nie je to len o banneroch na štadióne,“ konštatuje Laškody z marketingového oddelenia klubu. Spomína si, že jedným z prvých takýchto videí, ktoré malo celoslovenský záber, bolo s trojicou útočníkov Buc, Svitana a Bondra krátko po ich účasti na majstrovstvách sveta v Dánsku 2018. „Vtedy sme považovali za dobrý nápad prezentovať ich zotrvanie v klube aj po vydarenom vystúpení na šampionáte takýmto spôsobom,“ hovorí Laškody. 

Brána do zákulisia

Ale nie je to len o videách z príchodu nových posíl či predlžovaní zmlúv. Na youtube nájdete aj formáty Deň s kamzíkom, Kamzík Challenge či KamzíkTalk. „Vďaka tomu sme s fanúšikmi v celoročnom spojení. Jedna vec sú samotné hokejové zápasy, ale ľudí zaujíma aj všetko ostatné, čo sa deje v našom klube,“ vysvetľuje Jurinyi. Nápady prichádzajú od rôznych ľudí v HK Poprad – od riaditeľa, cez marketingové oddelenie po kameramanov aj samotných hokejistov. V klube chcú ísť aj naďalej z dobou a prinášať pre fanúšikov ďalšie formáty na ešte bližší kontakt s priaznivcami. „Je to dekáda rozmachu digitálneho marketingu a chceme, aby bol náš youtube kanál nadčasový. Okrem toho máme vyvinutú aj veľmi dobrú mobilnú aplikáciu a aj v budúcnosti sa budeme snažiť v tejto sfére stále posúvať dopredu,“ dodal Laškody.