Fanúšikovia môžu hodnotiť stav zimných štadiónov na Slovensku prostredníctvom aplikácie Staffino

Róbert Pukalovič (v strede) hádže buly na štadióne v Ružinove. Foto Ján Súkup

BRATISLAVA (SZĽH, stf) - Slovenskí hokejoví fanúšikovia dostali skvelý novoročný darček. Od začiatku roka 2016 už môžu hodnotiť aj kvalitu služieb na našich zimných štadiónoch a aj to v akom sú stave. Do hodnotenia cez slovenský systém Staffino je zapojených 23 miest, kde sa hrá najvyššia alebo 1. hokejová liga. Podnety od ľudí sa dostávajú priamo k vedeniu Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH), ktorý sa nimi bude zaoberať.

Ľadový hokej sa na Slovensku teší mimoriadnej obľube. Nie je to len vďaka úspechom nášho reprezentačného výberu, ale aj zvyšujúcej sa kvalite a vyrovnanosti tímov v hlavnej súťaži Extraliga SR a aj 1. hokejovej lige. Obe sa hrajú na celkovo 23 štadiónoch po celej krajine. Ako každý iný šport aj hokej sa hrá najmä pre fanúšikov. Tí neprídu len povzbudiť svoje obľúbené tímy, ale si najmä počas prestávok kúpia niečo v bufete, alebo si odskočia na toaletu. A práve ku kvalite obsluhy, občerstvenia či čistote na štadiónoch sa už môžu fanúšikovia vyjadriť prostredníctvom stránky www.staffino.sk/SZLH alebo aplikácie Staffino.  

Slovenský zväz ľadového hokeja chce do zlepšovania úrovne štadiónov zapojiť všetkých fanúšikov. „Na to, aby sme zvýšili návštevnosť na zápasoch, potrebujeme aj spätnú väzbu od fanúšikov, ako sa na štadiónoch cítia, či sú s kvalitou služieb alebo čistotou spokojní alebo nie. Aj vďaka takýmto moderným riešeniam, ako je hodnotenie cez web alebo mobil, môžeme na štadióny pritiahnuť viac rodín s deťmi, viac hokejových priaznivcov na celom Slovensku,“ hovorí generálny sekretár SZĽH Róbert Pukalovič.

Staffino

Už krátko po spustení poslali hokejoví fanúšikovia desiatky pochvál a pripomienok. Na zimnom štadióne v Piešťanoch zatiaľ vyjadrili spokojnosť s pohodlnými sedadlami i kvalitným barom, v Žiline pochválili čistotu na toaletách a v Steel Aréne v Košiciach ľudí nahnevali zatvorené bufety mimo prestávok či chýbajúce utierky na toaletách. Do hodnotenia sú zapojené všetky extraligové a prvoligové „zimáky“ od Skalice až po Michalovce.

Fanúšikovia môžu cez Staffino hodnotiť kvalitu obsluhy a občerstvenia v bufetoch, čistotu na toaletách či stav sedadiel a výhľad zo svojho miesta na hraciu plochu. So spustením hodnotenia štadiónov je spokojná aj spoluzakladateľka slovenského hodnotiaceho systému Katarína Klinková: „Sme veľmi radi, že po hodnotení slovenských reprezentantov počas minuloročného svetového šampionátu sa Staffino vrátilo do hokejového prostredia. Našim cieľom je, aby sa vďaka podnetom od fanúšikov zlepšila úroveň štadiónov a ľudia tam chodili ešte radšej.“

Cez nezávislý systém Staffino už viac než 14-tisíc Slovákov hodnotilo kvalitu služieb a zákazníckeho servisu. Poslali zatiaľ spolu takmer 34-tisíc pochvál alebo pripomienok na úroveň rôznych prevádzok a inštitúcií, či prístup konkrétnych zamestnancov, ktorí sa im venovali alebo ich obsluhovali.

Hlavnou výhodou systému Staffino je, že sa podnety od ľudí dostávajú priamo k manažérom alebo majiteľom prevádzok či inštitúcií, ktorí sa nimi začnú okamžite zaoberať.

Ľudia môžu hodnotiť služby a zamestnancov cez mobilnú aplikáciu, alebo aj cez zákaznícku sekciu na webe www.staffino.sk.